مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-12اجتماعي

دروازه عتبات| موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات خود به علت وزش باد اقدام کنند


رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: با توجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بروز آسیب به تاسیسات سبک در طی روزهای چهارشنبه و جمعه موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات ایستگاه های صلواتی توجه داشته باشند.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از کاهش دما هوا در نواحی مرزی مانند مهران خبر داد و گفت: دمای هوا در مهران به 41 تا 42 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند اما همچنان دمای هوا در این شهرستان گرم است و زائران در ساعات خنک تردد کنند.

وی افزود: دمای هوای استان از روز پنج شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آتی 4 تا 6 درجه کاهش پیدا می کند.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید بیان کرد: احتمال شکل گیری گرد و غبار در نوار مرزی وجود دارد و به زوار عزیز توصیه می کنیم که از ماسک استفاده کنند.

میهن پرست تصریح کرد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بروز آسیب به تاسیسات سبک در طی روزهای چهارشنبه و جمعه موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات ایستگاه های صلواتی توجه داشته باشند.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است که شرایط جوی استان های کربلا و نجف نیز از لحاظ دمای هوا و گرد و غبار تفاوت چندانی با مهران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات خود به علت وزش باد اقدام کنند

دروازه عتبات| موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات خود به علت وزش باد اقدام کنند